Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2019, 16:47 - 7 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2019, 10:00 - 22 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: 25 mart 2019, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Costum de serviciu pentru femei (Scurtă de serviciu pentru femei ”nasturi mici de metal, fermuar, inscripţia pe piept - „POLIŢIA”, ecusoanele IGP şi Poliția”, Pantaloni de serviciu pentru femei și Fustă de serviciu)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bivol Alina
Telefonul de contact
022-868-265
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2019, 16:12
Data ultimilor modificări
17 iun 2019, 12:01
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 700 MDL
Achizitii.md ID
21005592
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
10 apr 2019 10:37 - 15 dec 2019 10:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de serviciu pentru femei (Scurtă de serviciu pentru femei ”nasturi mici de metal, fermuar, inscripţia pe piept - „POLIŢIA”, ecusoanele IGP şi Poliția”, Pantaloni de serviciu pentru femei și Fustă de serviciu) CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (1).doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard
25.02.19 16:47
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
25.02.19 16:47
duae_bunuri.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.02.19 16:47
caiet de sarcini.semnat (3).pdf caiet de sarcini.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
27.02.19 13:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RUDITIM

Preţul ofertei: 249 900 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Simcomtex

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 250 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări