Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 910 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2019, 16:47 - 7 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2019, 10:00 - 22 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: 25 mart 2019, 14:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Costum de serviciu pentru barbati (Scurtă de serviciu pentru bărbați „nasturi mici de metal, fermuar, inscripţia pe piept - „POLIŢIA”, ecusoanele IGP şi Poliția” și Pantaloni de serviciu pentru barbaţi)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bivol Alina
Telefonul de contact
022-868-265
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2019, 16:12
Data ultimilor modificări
17 iun 2019, 12:01
Valoarea estimată (fără TVA)
910 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 600 MDL
Achizitii.md ID
21005592
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
10 apr 2019 10:37 - 15 dec 2019 10:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de serviciu pentru barbati (Scurtă de serviciu pentru bărbați „nasturi mici de metal, fermuar, inscripţia pe piept - „POLIŢIA”, ecusoanele IGP şi Poliția” și Pantaloni de serviciu pentru barbaţi) CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri (1).doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard
25.02.19 16:47
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
25.02.19 16:47
duae_bunuri.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.02.19 16:47
caiet de sarcini.semnat (3).pdf caiet de sarcini.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
27.02.19 13:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RUDITIM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 641 666,67 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 933 333,33 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 952 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări