Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 17 508,90 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2019, 16:32 - 9 mart 2019, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mart 2019, 8:30 - 12 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Suport documente, seturi birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Croitoru Natalia
Telefonul de contact
022 252357
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2019, 16:07
Data ultimilor modificări
26 mart 2019, 9:42
Valoarea estimată (fără TVA)
17 508,90 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005591
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
14 mart 2019 14:11 - 30 nov 2019 15:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suport pentru documente. orizontal. transparent CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Aparat mecanic cu miner de ascuţit creioane CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Pistol Hot Glue cu 2 rezerve CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
4)
Denumirea
Coş de birou metalic negru CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Organizer birou cu minim 13 piese CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 72.0
Unități de măsură: Complet
6)
Denumirea
Suport pentru documente, vertical, policarbonat sau metal cu 3 secţiuni, minim 80mm CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 156.0
Unități de măsură: Complet
7)
Denumirea
Suport-hârtie pentru notiţe simplă 9x9x4.5 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda rechizite de birou.signed.pdf fda rechizite de birou.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei
4.03.19 16:32
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
4.03.19 16:32
documentatia standard cop rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
4.03.19 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 15 739,45 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Unica ofertă prezentată.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări