Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21005557
1
Perioada de actualizare
de la
20.02.2019 16:56
până la 07.03.2019 12:00
până la 07.03.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.03.2019 12:00
până la 11.04.2019 12:00
până la 11.04.2019 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
4 134 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 febr 2019, 16:56 - 7 mart 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 mart 2019, 12:00 - 11 apr 2019, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moscalciuc Reghina
Telefonul de contact
022-868-262
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2019, 16:56
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 10:07
Achizitii.md ID
21005557
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Buget: 4134000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Data:
25 febr 2019, 18:50
Subiectul întrebării:
Participare la licitația
Întrebare:
Compania noastră a elaborat caietul de sarcini, e posibil noi sa participam la licitația, sau o sa fie conflictul de interese ?
Răspuns (26 febr 2019, 13:46):
Conform alin.(1), art. 16 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.15 ”Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice”.
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Data:
28 febr 2019, 14:39
Subiectul întrebării:
Cerere de prelungire a perioadei de clarificari
Întrebare:
Luând în considerare faptul ca sistemul dat va fi unul vast si destul de complex, iar functionalitatile descrise in caietul de sarcini necesita o analiza mai profunda, rog sa fie extinsa perioada de clarificari.
Răspuns (1 mart 2019, 17:07):
Luînd în considerație solicitarea menționăm, că a fost prelungit termenul de clarificări până la 7 martie 2019 ora12:00.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK