Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 122 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2019, 12:57 - 25 febr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2019, 9:00 - 5 mart 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dopler fetal , Sono Trax, a. 2012, Trimestrial/la solicitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2019, 10:02
Data ultimilor modificări
20 mart 2019, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
2 122 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005518
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
11 mart 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dopler fetal , Sono Trax, a. 2012, Trimestrial/la solicitare CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE servicii de deservire dispozitivilor medicale 2019.semnat.pdf DUAE servicii de deservire dispozitivilor medicale 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE servicii de deservire dispozitivilor medicale 2019.pdf
20.02.19 12:57
Anunt COP servicii de deservire dispozetivelor medicale a. 2019.semnat.pdf Anunt COP servicii de deservire dispozetivelor medicale a. 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP servicii de deservire dispozetivelor medicale a. 2019.pdf
20.02.19 12:57
Documentatia standard servicii de deservire dispozetive medicale 2019.semnat.pdf Documentatia standard servicii de deservire dispozetive medicale 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard servicii de deservire dispozetive medicale 2019.semnat.pdf
20.02.19 12:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SIDIS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 102 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări