1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2019 10:18
până la 01.03.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2019 13:00
până la 21.03.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 600 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2019, 10:18 - 1 mart 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2019, 13:00 - 21 mart 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ace pentru seringi vor fi achizitionate la cutie.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2019, 17:06
Data ultimilor modificări
20 febr 2019, 10:33
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21005496
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
1 apr 2019 08:00 - 30 dec 2019 22:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ace de seringi de unica folosință, 22G x 1 1/2 0,5-0,7x40mm CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Ace de seringi de unica folosință, 21G CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae parafarmaceutice.docx
Documentele la ofertă
20.02.19 10:18
documentatia standart articolle parafarmaceutice.docx
Documentele la ofertă
20.02.19 10:18
anunt parafarmaceutice 2019.docx
tenderNotice
20.02.19 10:18
caiet prafarmaceutice final 2019.docx
Documentele la ofertă
20.02.19 10:18
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 965,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul corespunde cerintelor inaintate in anuntul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări