Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 9 250 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2019, 14:33 - 1 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2019, 10:00 - 15 mart 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

"Cerinte generale: 1. Termenul de valabilitate indicat pe ambalaj de producator nu mai mic de 12 luni. Seturile să fie livrate în ambalaj securizat, marcat şi etichetat de producător. Date de identitate (denumirea, numărul lotului, seria, termenii de valabilitate, condiţiile de păstrare) ale produsului indicate pe ambalaj trebuie să coincidă în mod obligatoriu cu cele de pe etichetele componentelor incluse în set.
2. Instrucţiunile privind modul de utilizare să fie prezentate în limba de stat sau limba rusă.
3. Ofertanţii vor demonstra că reagenţii, seturile de reagenţi se păstrează pînă la livrare în condiţiile prevăzute de producător (la frigider, frigorifer sau încăperi dotate cu echipament specific, etc).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dvornic Ludmila
Telefonul de contact
023524967
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2019, 10:26
Data ultimilor modificări
11 apr 2019, 8:05
Valoarea estimată (fără TVA)
9 250 MDL
Achizitii.md ID
21005436
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu, 127, or. Orhei
Durata contractului
25 mart 2019 08:00 - 30 dec 2019 14:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lancete pentru glucometru Cerinte generale si compatibilitatea cu glucometru Acu-Chec CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
19.02.19 16:31
documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf documentatia standard bunuri si servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard bunuri și servicii
22.02.19 15:51
cerinte generale.semnat.pdf cerinte generale.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Cerinte generale-lista bunurilor
22.02.19 15:51
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunț de participare
22.02.19 18:51
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 10 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări