Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 205 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2019, 14:29 - 20 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2019, 10:00 - 28 febr 2019, 9:00
Începutul licitației: 4 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru „Lichidarea stării avariate a cornișei (aripa dreaptă din partea str.Ștefan cel Mare), elementelor ornamentale pe tot perimetrul clădirii Primăriei mun.Bălți, reparația fațadei, inclusiv reparația capitală a acoperișului deasupra anexei A1, A3”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 mart 2019, 12:46
Valoarea estimată (fără TVA)
205 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 050 MDL
Achizitii.md ID
21005405
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Mun.Bălți, Piața Independenței,1, bir.326
Durata contractului
4 mart 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru „Lichidarea stării avariate a cornișei (aripa dreaptă din partea str.Ștefan cel Mare), elementelor ornamentale pe tot perimetrul clădirii Primăriei mun.Bălți, reparația fațadei, inclusiv reparația capitală a acoperișului deasupra anexei A1, A3” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
II anunt_de_participare - DPD
tenderNotice
3 file
15.02.19 14:29
raport expertiza acoperis
Specificaţie tehnică
13 file
15.02.19 14:29
II DUAE DPD Primăria
Documentele la ofertă
14 file
15.02.19 14:29
II documentatia_standard_DPD
Documentele la ofertă
40 file
15.02.19 14:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Global-Max

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 161 500 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-13/2019 din 12.03.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică agentului economic SRL Global-Max potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Mihancons-Grup SRL

Preţul ofertei: 163 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări