Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 100 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2019, 9:13 - 19 febr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2019, 14:00 - 22 febr 2019, 14:00
Începutul licitației: 25 febr 2019, 14:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Placă executată din material compozit DO10.12 (albastru), (“Denumire oficiu”, 830x350x4 mm, cu imprimare UV, suporturi cromate și sisteme de fixare. Anexa nr. 1 (1.12)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2019, 8:54
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21005345
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
4 mart 2019 09:00 - 30 dec 2019 09:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 12 Plăci de firmă CPV: 35261000-1 - Panouri de informare
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
14.02.19 09:13
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
14.02.19 09:13
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
14.02.19 09:13
documentatia standard bunuri.signed.pdf documentatia standard bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
14.02.19 09:13
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
14.02.19 09:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

”Iuniscon”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 730 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări