1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2019 11:58
până la 22.02.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2019 11:00
până la 20.03.2019 11:00
3
Licitaţie
21.03.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2019, 11:58 - 22 febr 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2019, 11:00 - 20 mart 2019, 11:00
Începutul licitației: 21 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS. Conform Documentației Standard.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 febr 2019, 16:04
Valoarea estimată (fără TVA)
6 800 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21005277
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației Standard
Durata contractului
1 apr 2019 03:00 - 31 mart 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_invitatie_mentenanta 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația
12.02.19 11:58
Documentatia Standard MENTENANTA 19-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
12.02.19 11:58
DUAE-converted.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
12.02.19 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 6 799 920 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde Cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Data:
14 febr 2019, 16:04
Subiectul întrebării:
acceptarea cerințelor din Anexa 3
Întrebare:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, unde în documentație, pot gasi Anexa 3, la care trebuie să acceptăm cerințele. Mulțumesc pentru răspuns, anticipat!
Răspuns (15 febr 2019, 08:42):
Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte. Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări