1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2019 11:58
până la 22.02.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2019 11:00
până la 20.03.2019 11:00
3
Licitaţie
21.03.2019 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 12 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2019, 11:58 - 22 febr 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2019, 11:00 - 20 mart 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2019, 11:27
Data ultimilor modificări
14 febr 2019, 16:04
Achizitii.md ID
21005277
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_invitatie_mentenanta 2019-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitația
12.02.19 11:58
Documentatia Standard MENTENANTA 19-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
12.02.19 11:58
DUAE-converted.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
12.02.19 11:58
Servicii de suport pentru sistemele aplicative în SII CNAS
Data:
14 febr 2019, 16:04
Subiectul întrebării:
acceptarea cerințelor din Anexa 3
Întrebare:
Buna ziua! Spuneți, vă rog, unde în documentație, pot gasi Anexa 3, la care trebuie să acceptăm cerințele. Mulțumesc pentru răspuns, anticipat!
Răspuns (15 febr 2019, 08:42):
Referitor la solicitarea DVS privind Anexa 3, vă informăm că cerința dată se prezintă în documentul indicat la pct 3.11 ”Certificat de proprie răspunderea privind acceptarea cerințelor din Anexa 3”, și astfel vă informăm că solicitarea dată se referă la compartimentele ”Nivelul serviciilor la lotul …” care au fost excluse din Anexa 3, dar incluse respectiv în cadrul fiecărui lot în parte. Astfel, cerințele ce urmează a fi acceptate de participanți sunt expuse în fiecare lot la compartimentul ”Nivelul serviciilor la lotul …”.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.