Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 4 455 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2019, 18:37 - 18 febr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2019, 17:00 - 11 mart 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de amenajare a teritoriului municipiului Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2019, 18:29
Data ultimilor modificări
12 mart 2019, 16:11
Valoarea estimată (fără TVA)
4 455 000 MDL
Achizitii.md ID
21005237
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
13 mart 2019 18:00 - 30 dec 2019 18:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de amenajare a teritoriului municipiului Hîncești CPV: 90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.02.19 18:46
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.02.19 18:46
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
8.02.19 18:46
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii
8.02.19 18:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. REGIA AUTOSALUBRITATE, REPARAȚII ȘI AMENAJARE

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 4 454 999,99 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În temeiul art. 72 al Legii nr 13 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, totodata in baza pct. 20 alin 7) din H.G. nr 667 din 27.05.2016 pentru parobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, grupul de lucru atribuie contractul de achiziții publice operattorului Î.M. REGIA AUTOSALUBRITATE, REPARAȚII ȘI AMENAJARE, a cărui ofertă este conformă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări