Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 120 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2019, 20:59 - 23 febr 2019, 15:37
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2019, 15:37 - 4 mart 2019, 7:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Certificări:
- Declarația de conformitate CE sau SM și înregistrarea în Registrul de Stat al Dispozitivelor medicale
Prezenţa instrucţiunii de utilizare a produsului, în limba de stat, în care se confirmă cerințele produsului;
- Confirmarea prezentării certificatului de calitate pentru fiecare lot la fiecare tranşă;
Destinaţie: pentru investigarea funcţiei hemostazei.
Proprietăţi: formă cilindrică negradate din plastic;
volum– 2,0ml,
dimensiuni: lungimea - 3,3 cm,
diametrul 1,1 cm.
Forma de ambalare: livrat în ambalaj, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHEORGHITA ANDREI
Telefonul de contact
079557265
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2019, 17:54
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 8:02
Valoarea estimată (fără TVA)
120 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005204
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
6 mart 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cuvă, tip I CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
retender 2019.pdf retender 2019.pdf
Clarificări pentru participanți
Specificații
7.02.19 20:59
documentaţia standard medicamente repetat.pdf documentaţia standard medicamente repetat.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
8.02.19 15:48
documentul unic de achiziții european.docx
Documentele la ofertă
DUAE
8.02.19 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 726 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări