Achiziţie publică
21005137
VOLKSWAGEN CARAVELLE v –cm3 1998, a/f 2013
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
5 833,33 MDL
Perioada clarificărilor:
6 febr 2019, 16:43 - 11 febr 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 febr 2019, 8:00 - 19 febr 2019, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
VOLKSWAGEN CARAVELLE v –cm3 1998, a/f 2013
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moscalciuc Reghina
Telefonul de contact
022-868-262
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2019, 10:36
Data ultimilor modificări
18 mart 2019, 16:13
Valoarea estimată (fără TVA)
5 833,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005137
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, prestarea serviiciilor se efectuează la stația autorizată a Prestatorului
Durata contractului
4 mart 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
VOLKSWAGEN CARAVELLE v –cm3 1998, a/f 2013
CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat (1).pdf
anunț de participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
Anunț pentru participare
6.02.19 16:43
documentatia_standard_cop servicii de reparație și deservire auto.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
8.02.19 10:51
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Autoprogresiv-Service
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
153 274,17 MDL
Statut:
Câștigătorul
Prețul și oferta corespunde cu specificația înaintată de Cumpărător
18.03.19 16:13
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK