Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 138 250 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 14:40 - 20 febr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2019, 14:00 - 26 febr 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei la Anunț de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2019, 14:27
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
138 250 MDL
Achizitii.md ID
21005069
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
18 mart 2019 14:34 - 30 dec 2019 14:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 2 - Sistem de mijloace tehnice de detectare-alarmare a incendiilor, inclusiv servicii de proiectare a sistemului anti-incendiu CPV: 31625200-5 - Sisteme de alarmă de incendiu
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
4.02.19 14:40
documentatia standard bunuri.signed.pdf documentatia standard bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
4.02.19 14:40
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
4.02.19 14:40
anunt de participare sistem.signed.pdf anunt de participare sistem.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
4.02.19 14:40
anexa modificata.signed.pdf anexa modificata.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa modificată
6.02.19 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OP "Thor Security Group" SRL

Preţul ofertei: 75 279,47 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Argus-S

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 84 024,60 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări