Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 8:56 - 14 febr 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2019, 8:00 - 19 febr 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de administrare/ întreținere a infrastructurii tehnologiilor informaționale și comunicații
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2019, 8:40
Data ultimilor modificări
28 febr 2019, 10:01
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Achizitii.md ID
21005034
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
21 febr 2019 08:00 - 28 febr 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Administrarea Data centrului virtual al Ministerului Justitiei (Proxmox, VMWare Server). - Administrarea maşinilor (serverelor) virtuale. - Configurarea maşinilor (serverelor) virtuale. - Monitorizarea incidentelor legate de infrastructura virtuală. - Administrarea infrastructurii virtuale. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
2)
Denumirea
Asigurarea securităţii sistemului informatic şi prevenirea accesului neautorizat: la nivel de reţea, sisteme operaționale şi produse de program - Stabilirea politicilor de securitate. - Configurarea echipamentelor şi a produselor(Firewall,Proxy Server) de program în vederea neadmiterii accesului neautorizat. - Formarea grupelor de utilizatori, atribuirea echipamentelor şi/sau subreţelelor. - Configurarea rolurilor (administrator, utilizator, stagiar, oaspete), individuale şi de grup. etc. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
3)
Denumirea
Prestarea serviciilor de suport utilizatorilor interni şi externi în vederea utilizării resurselor TIC ale Ministerului Justiţiei și Agenției Resurse Informaționale Juridice. - Asigurarea asistenţei metodologice şi instruirea utilizatorilor serviciilor TIC. - Identificarea incidentelor şi depanarea erorilor. - Analiza solicitărilor, identificarea şi formalizarea propunerilor de dezvoltare a segmentului IT. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
4)
Denumirea
Administrarea Data Centrului virtual al Ministerului Justiţiei și al Agenției Resurse Informaționale Juridice în M-Cloud. - Administrarea maşinilor (serverelor) virtuale. Configurarea maşinilor (serverelor) virtuale. - Formarea infrastructurii, şabloanelor (teamplate). - Monitorizarea incidentelor legate de infrastructura virtuală. - Administrarea infrastructurii virtuale. - Configurarea politicilor de securitate şi acces (proxy, firewall, conectarea serviciilor „http,dns,ftp”etc.) - Configurarea locaţiilor virtuale web. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
5)
Denumirea
Setarea sistemelor noi în Data Centrului virtual al Ministerului Justitiei și Agenției Resurse Informaționale Juridice (Proxmox, VMWare Server). - Instalarea sistemelor de operare (Windows, Linux). - Instalarea soft-ului necesar. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
6)
Denumirea
Administrarea paginilor web gestionate de Ministerul Justiţiei și Agenția Resurse Informaționale Juridice - Administrarea platformelor software a paginilor web. - Administrarea securităţii paginilor web, identificarea incidentelor şi depanarea erorilor. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
7)
Denumirea
Administrarea Centrului de procesare al Ministerului Justiției și Agenției Resurse Informaționale Juridice, serverelor, componentelor hard şi soft; nodului de reţea central (infrastructura şi configurările). Monitorizarea parametrilor de funcţionare a Centrului de procesare, identificarea incidentelor şi depanarea erorilor.Centrul de procesare al Ministerului Justiţiei și Agenției Resurse Informaționale Juridice este format din: - Servere; - Nod de reţea centralizat; - Masiv de date extern; - Sistem de alimentare cu energie electrică şi formare a mediului; - Infrastructura virtuală amplasată în M-Cloud - Administrarea Centrului de procesare constă în monitorizarea parametrilor de funcţionare, identificarea şi prevenirea incidentelor de orice gen, depanarea şi înlăturarea erorilor, configurarea echipamentelor şi softului conform cerinţelor sistemelor informaţionale gestionate de Ministerul Justiţiei și Agenția Resurse Informaționale Juridice. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
8)
Denumirea
Administrarea bazelor de date şi a registrelor din gestiunea Ministerului Justiției și a Agenției Resurse Informaționale Juridice. - Administrarea bazelor de date şi a registrelor: Registrul garanțiilor reale mobiliare, Registrul dosarelor succesorale și a testamentelor, Sistemul Apostilă, Registrul de stat al actelor juridice (legis.md, lex.justice.md), servere monitoring (mon.jusitce.md, nagios), file-server (nfs-server, smb-server,backup-server).. - Administrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date şi a complexelor de program utilizate pentru gestiunea registrelor aflate în proprietatea Ministerului Justiţiei, indiferent de locul de amplasare: centrul de procesare al Ministerului, staţiile de lucru ale funcționarilor, M-Cloud. - Asigurarea securităţii accesului conform drepturilor specifice atât la nivel de utilizatori (administratori ai serviciului), cât şi la nivel de reţea. - Asigurarea continuităţii serviciilor şi formarea copiilor de rezervă. - Gestiunea utilizatorilor (creare, blocare/ deblocare, eliminare, acordarea drepturilor etc.) în conformitate cu drepturile specifice fiecărui registru etc. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
9)
Denumirea
Administrarea serviciilor corporative: Accesul la Internet Active directory Web site-uri etc.- Administrarea rolurilor (administrator, utilizator, stagiar, oaspete), crearea, configurarea drepturilor de acces; - Gestiunea utilizatorilor: crearea, administrarea conturilor şi a drepturilor de acces; - Administrarea serviciilor şi configurarea drepturilor de acces şi a filtrelor de securitate; - Identificarea incidentelor şi depanarea erorilor; - Asigurarea securităţii; - Asigurarea continuităţii serviciilor şi formarea copiilor de rezervă etc. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
10)
Denumirea
Setarea sistemelor noi pe platforma M-Cloud. - Instalarea sistemelor de operare (Windows, Linux). - Instalarea soft-ului necesar. - Importarea datelor în baza de date respectivă. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
11)
Denumirea
Administrarea domenului şi a politicilor de domen, inclusiv la nivel de reţea, staţii de lucru, servere şi servicii corporative. - Administrarea domenului, configurarea rolurilor (administrator, utilizator, stagiar, oaspete) şi a politicilor de securitate, formarea şi administrarea grupelor de domen, administrarea accesului la resursele corporative . CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
documentatia_standard_servicii (1).docx
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
duae (3).doc
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
duae pdf.pdf duae pdf.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
doc.stand.pdf doc.stand.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
anunt de participare pdf.pdf anunt de participare pdf.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 582 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări