Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 220 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2019, 8:51 - 15 febr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 febr 2019, 17:00 - 21 febr 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 2: Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect pentru replanificarea parterului şi de amenajare a sălii de festivităţi din str. A. Suvorov, 2B CM Anenii Noi (conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2019, 16:54
Data ultimilor modificări
22 mart 2019, 14:24
Valoarea estimată (fără TVA)
220 000 MDL
Achizitii.md ID
21004995
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
11 mart 2019 08:00 - 29 dec 2019 08:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect pentru replanificarea parterului şi de amenajare a sălii de festivităţi din str. A. Suvorov, 2B CM Anenii Noi (conform caietului de sarcini) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard signed.pdf documentatia standard signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia de atribuire
1.02.19 08:51
duae signed.pdf duae signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
1.02.19 08:51
anunt de participare vv.signed.pdf anunt de participare vv.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
1.02.19 08:51
caiet de sarcini causeni.signed.pdf caiet de sarcini causeni.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru Cauşeni
1.02.19 08:51
caiet de sarcini anenii noi.signed.pdf caiet de sarcini anenii noi.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru Anenii Noi
1.02.19 08:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lunicon Proiect

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 190 390 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în Scrisoarea ataşată.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări