1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2019 17:50
până la 13.02.2019 08:34
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2019 08:34
până la 11.03.2019 08:34
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 539 110 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2019, 17:50 - 13 febr 2019, 8:34
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2019, 8:34 - 11 mart 2019, 8:34
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

RMN Hitachi ECHELON OVAL - Lucrări de întreținere periodică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2019, 10:54
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 539 110 MDL
Achizitii.md ID
21004937
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
10 mart 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reperație (cu piese incluse din partea operatorului economic) - Schimbarea "Cold Head, SHI-APD Cryogenics" Stabilirea unui termen de garanție a lucrărilor efectuate: minim 6 luni. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrări de întreținere periodică - Punte (Gantry): Verificarea funcționalității tuturor indicatoarelor; Testarea funcționalității butonului STOP; Curățarea ventilatoarelor filtrelor și a carcasei de praf (inclusiv dispozitivul pe interior); Testarea funcționalității a indicatorului laser; Masă pacient: Testarea mișcării mesei în plan longitudional, transversal, vertical; Verificarea rulmenților și schimbarea lor după necesitate; Consola Operatorului: Verificarea funcționalității butonului EMERGENCY; Curățarea de praf a ventilatoarelor, plăților electrice și a carcasei; Testarea funcționalității printerului laser prin implementarea mentenanței preventive conform manualului tehnic; Bloc IPDU: Curățare de praf a întregului bloc; Testarea tensiunilor de alimentare a modulului DC; Bloc RFCU: Curățare de praf a întregului bloc; Verificarea conexiunii cablajelor electrice; Bloc GCPA (bobina de gradient): Verificare la scurgeri de apă; Testarea momentului de rotație pentru cablajele fixate a bobinei de gradient; Bloc ERDU și compresoarele: Copierea jurnalului istorie, cu verificarea funcționalității ERDU; Schimbul Cold Head; Curățare de praf pe interior; Bloc EXCU: Verificare la scurgeri de apă; Schimbul apei; Ajustări: Testare după fantom FOV; Verificarea și ajustarea parametrilor semnalului-zgomot; Verificarea și ajustarea parametrilor semnalului-zgomot cu T/R Body bobină; DryPix 4000 plus Curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Lucrări de reperație (cu piese incluse din partea operatorului economic) - Schimbarea "Adsorber Sumitomo F-70" Stabilirea unui termen de garanție a lucrărilor efectuate: minim 6 luni. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
an.174.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard
30.01.19 17:50
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
30.01.19 17:50
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
30.01.19 17:50
anexa 1 specificatia de preț.docx
Clarificări pentru participanți
Model specificație de preț
30.01.19 17:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 1 538 390 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde specificației tehnice înaintate, iar prețul propus nu depășește suma estimativă planificată.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări