Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.01.2019 11:50
până la 04.02.2019 10:00
până la 04.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.02.2019 10:00
până la 14.02.2019 10:00
până la 14.02.2019 10:00
3
Licitaţie
de la
15.02.2019 11:00
până la 15.02.2019 12:23
până la 15.02.2019 12:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
411 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2019, 11:50 - 4 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 febr 2019, 10:00 - 14 febr 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Servicii de reparație a dispozitivelor medicale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2019, 11:50
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 15:35
Achizitii.md ID
21004933
MTender ID
CPV
50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de reparaţie a dispozitivului de anestezie si respiratie artificiala Saturn EVO
Buget: 20000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Reconditionarea rampei de distribuție O2-gazos
Buget: 30000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Servicii de reparaţie a dispozitivului de anestezie si respiratie artificiala Datex Ohmeda ADU 4
Buget: 40000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lucrări de reparație și recondiționare a stațiilor de oxigen (lichefiat & gazos)
Buget: 50000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 5 - Servicii de reparaţie a dispozitivului de respiratie artificiala AVEA , Carefusion
Buget: 21000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - Reparație electrocuagulator ARC 350, BOWA, parte componentă din setul laparoscopic
Buget: 50000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 7 - Reparație angiomat (Stellant Dual, Bayer/Medrad) accesoriu al CT TOSHIBA Aquilion PRIME TSX-303A/AC
Buget: 50000.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 8 - Reparație USG Toshiba Aplio XG 50 SSA-700A
Buget: 20000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Reparație USG LOGIQ C5 Premium, General Electric
Buget: 20000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 10 - Lucrări de extindere a rețelei centralizate de gaze medicale.
Buget: 90000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 11 - Mobile C-arm Imaging System - Shimadzu OPESCOPE ACTENO
Buget: 20000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop servicii reparația dispozitivelor medicale.pdf
documentatia_standard_cop servicii reparația dispozitivelor medicale.pdf
Criterii de eligibilitate
30.01.19 11:50
duae produse repar dispoz medic.pdf
duae produse repar dispoz medic.pdf
Documentele la ofertă
30.01.19 11:50
anunt_de_participare repar. dispozitiv medicale.pdf
anunt_de_participare repar. dispozitiv medicale.pdf
tenderNotice
30.01.19 11:50
Data:
30 ian 2019, 15:58
Subiectul întrebării:
Nu participati la licitatie la acest client, ei nu achita la timp conform contractului si inca explica asta prin *
Întrebare:
Nu participati la licitatie la acest client, ei nu achita la timp conform contractului si inca explica asta prin * -Daca stiti ca noi nu achitam la timp, de ce participati la licitatie? Asteptam de 3 luni transferul!!!
Răspuns (1 febr 2019, 09:27):
Bună ziua, achitarea se face în decurs de 90 de zile, acestea fiind condițiile procedurii de achiziție solicitate de către instituția noastră.
Data:
1 febr 2019, 10:19
Subiectul întrebării:
Contractul a fost semnat, si in el se stipula, termen de achitare- 30 de zile conform facturii.
Întrebare:
Contractul a fost semnat, si in el se stipula, termen de achitare- 30 de zile conform facturii. Nu aveti nici o rusine si respect fata de lege.
Răspuns (1 febr 2019, 11:32):
Toate procedurile de achizitii se desfasoara in conformitate cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK