1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2019 11:50
până la 04.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2019 10:00
până la 14.02.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 15.02.2019 11:00
până la 15.02.2019 12:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 411 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2019, 11:50 - 4 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2019, 10:00 - 14 febr 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparație a dispozitivelor medicale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2019, 11:50
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 15:35
Achizitii.md ID
21004933
CPV
50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
30 ian 2019, 15:58
Subiectul întrebării:
Nu participati la licitatie la acest client, ei nu achita la timp conform contractului si inca explica asta prin *
Întrebare:
Nu participati la licitatie la acest client, ei nu achita la timp conform contractului si inca explica asta prin * -Daca stiti ca noi nu achitam la timp, de ce participati la licitatie? Asteptam de 3 luni transferul!!!
Răspuns (1 febr 2019, 09:27):
Bună ziua, achitarea se face în decurs de 90 de zile, acestea fiind condițiile procedurii de achiziție solicitate de către instituția noastră.
Data:
1 febr 2019, 10:19
Subiectul întrebării:
Contractul a fost semnat, si in el se stipula, termen de achitare- 30 de zile conform facturii.
Întrebare:
Contractul a fost semnat, si in el se stipula, termen de achitare- 30 de zile conform facturii. Nu aveti nici o rusine si respect fata de lege.
Răspuns (1 febr 2019, 11:32):
Toate procedurile de achizitii se desfasoara in conformitate cu legislatia in vigoare in domeniul achizitiilor publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.