1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2019 13:47
până la 26.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2019 10:00
până la 05.03.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 7 409 010 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2019, 13:47 - 26 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2019, 10:00 - 5 mart 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese de schimb si materiale de consum pentru hemodializă conform necesităţilor Serviciului de Dializă din Republica Moldova pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
022884325
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2019, 13:47
Data ultimilor modificări
25 apr 2019, 13:33
Achizitii.md ID
21004859
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
CAPD 3 STAYSAFE 2000 ML
Buget: 7409010.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
Data:
30 ian 2019, 17:40
Subiectul întrebării:
Evaluarea
Întrebare:
Spuneti va rog cum se va efectua evaluarea, pe un singur lot (cum este publicat) sau pe fiecare pozitie in parte (66 pozitii)? Multumim anticipat!
Răspuns (31 ian 2019, 08:34):
Evaluarea e pe lot, intrucit ofertantul trebuie sa prezinte tot spectrul de produse necesare beneficiarului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.