Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 110 700 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2019, 14:48 - 31 ian 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2019, 9:30 - 5 febr 2019, 9:30
Începutul licitației: 6 febr 2019, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservirea tehnică (schimbarea uleiului,filtrelor,diagnostica,electricitatea,balansarea,repararea,piese de schimb,acumulatoare,truse medicale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Biruintei 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Gonta
Telefonul de contact
079363867
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2019, 10:37
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 15:32
Valoarea estimată (fără TVA)
110 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 321 MDL
Achizitii.md ID
21004753
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Biruintei 1
Durata contractului
7 febr 2019 14:28 - 30 dec 2019 14:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de repararea unitatilor de transport a Directiei CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Ora
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii (1).pdf documentatia_standard_servicii (1).pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart
23.01.19 14:48
anunt deserv autob.pdf anunt deserv autob.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
23.01.19 14:48
model_duae servicii.pdf model_duae servicii.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
23.01.19 14:48
Documentele lotului
model_duae servicii.pdf
DUAE
23.01.19 14:48
anunt deserv autob.pdf
anunt de paricipare
23.01.19 14:48
anunt deserv autob.pdf
anunt de participare
23.01.19 14:48
documentatia_standard_servicii (1).pdf
documentatia standart
23.01.19 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Jecars

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 92 250 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: specificatia propusă coincide cu specificația solicitată cu cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări