Achiziţie publică
21004704
Servicii de asistență, dezvoltare și mentenanța a sistemelor informaționale existente din cadrul Direcției Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
265 000 MDL
Perioada clarificărilor:
22 ian 2019, 8:43 - 28 ian 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2019, 10:00 - 31 ian 2019, 10:00
Începutul licitației:
1 febr 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de asistență, dezvoltare și mentenanța a sistemelor informaționale existente din cadrul Direcției Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2019, 8:39
Data ultimilor modificări
5 mart 2019, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
265 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 650 MDL
Achizitii.md ID
21004704
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
4 febr 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistență, dezvoltare și mentenanța a sistemelor informaționale existente din cadrul Direcției Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe și Integrării Europene
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
GHESAR
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
264 000 MDL
Statut:
Câștigătorul
Urmare a desfasurarii procedurii de achizitie repetata, SRL Ghesar este recunoscut drept cistigator la concurs.
05.03.19 15:05
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Urmare a desfasurarii procedurii de achizitie repetata, SRL Ghesar este recunoscut drept cistigator la concurs.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
30.01.19 15:00
Data deschiderii:
31.01.19 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
28.01.19 16:01
Data deschiderii:
31.01.19 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK