1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2019 13:27
până la 04.02.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2019 16:00
până la 08.02.2019 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 10 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2019, 13:27 - 4 febr 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2019, 16:00 - 8 febr 2019, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de expertizare și evaluare a politicilor publice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2019, 13:27
Data ultimilor modificări
15 febr 2019, 14:34
Achizitii.md ID
21004702
CPV
75100000-7 - Servicii de administraţie publică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexă (caiet de sarcini).pdf anexă (caiet de sarcini).pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
23.01.19 13:27
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.01.19 13:27
documentatia standart servicii exp. si eval politici.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
23.01.19 13:27
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentul unic de achiziţii european
23.01.19 13:27
Data:
23 ian 2019, 14:39
Subiectul întrebării:
specificatii
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa ne ajutati cu raspunsul al urmatoarele intrebari: 1. in documentatia de atribuire figureaza termenul operator economic ( de ex:Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi..). Sa intelegem ca asociatiile obsesti nu pot participa la aceasta achizitie? 2. printre documentele solicitate figureaza si garantia de buna executie, or aceasta, conform Legii 131, se depune la incheierea contractului, doar de catre ofertantul selectat castigator. 3. Sensul aplicarii DUAE este simplificarea procedurii pentru ofertanti, adica DUAE vine sa inlocuiasca majoritatea documentelor la etapa de depunere a ofertelor. Iar documentele confirmative urmeaza a fi prezentate de catre castigator, sau de orice ofertant la solicitarea autoritatii contractante oricand in perioada desfasurarii procedurii. Sensul sa fie solicitate atitea documente si aditional DUAE? Va multumim!
Răspuns (28 ian 2019, 17:06):
Bună ziua! - Conform pct. 7 din Caietul de sarcini, în cadrul prezentei proceduri au dreptul să participe organizații necomerciale, persoane juridice, grup de experți înregistrați în Registrul de stat al persoanelor juridice, în conformitate cu Legea nr.837/1996 cu privire la asociațiile obșești şi Legea nr.220/2007 privind înregistrarea de stat a persoanelor juridice şi a întreprinzătorilor individuali.; - Garanația de bună execuție se depune la acceptarea ofertei și înainte de semnarea contractului de achiziţii publice; - DUAE și celelalte documente solicitate prin anunțul de participare sunt obligatorii și se încarcă în sistemul electronic de achiziții (MTender) în termenul prevăzut pentru depunerea ofertei.
Data:
29 ian 2019, 17:27
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Cu referire la raspunsul dvs de mai sus, dvs. ati vazut recenta decizie a ANSC? Aceasta stipuleaza expres ca DUAE este documentul obligatoriu. nu si celelalte acte, care sunt incluse in DUAE. 14/01/2019 IM 5AQ INVEST SRL Directia de Politie mun. Chisinau Rezultatele procedurii Descarcă Nr. decizie: 03D-18-19 Elementele Contestatiei: RP 2 - Respingerea ofertei contestatorului ca neconformă sau inacceptabilă Complet: COMPLET4 Nr. procedurii: ocds-b3wdp1-MD-1543586385862 Continutul Decizie: Contestație admisă,Măsuri de remediere Tip Procedura: COP Obiectul Achiziției: Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice Statut Decizie: În vigoare
Răspuns (31 ian 2019, 16:43):
Bună ziua! Potrivit art. 17 din Legea 131/2015 în funcție de obiectul achiziției publice, în sensul art.1, şi de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1), autoritatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare şi selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Astfel, având în vedere specificul achiziției, autoritatea contractantă este în drept să solicite prezentarea documentelor prevăzute în caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.