1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2019 10:59
până la 01.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.02.2019 10:00
până la 22.02.2019 13:00
3
Licitaţie
de la 25.02.2019 08:00
până la 25.02.2019 14:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2019, 10:59 - 1 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2019, 10:00 - 22 febr 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Palaria este confectionată din fetru de culoare negră.
Ea este costituită din disc, calotă și bordură modelata pe calopod. Dupa modelare se obține - disc de formă ovală, calotă dreaptă cu aceiaș lațime pe tot perimetru, bordura pe partea frontală perpendiculară calotei, partea spate- paralelă calotei.
La baza bordurii, pe tot perimetru este fixat bieu de culoare roșie, cu lațimea 1cm. Pe centru calotei, pe partea frontala, se fixează cocarda din metal. Marginea bordurii este bordisita cu bieu.
Terminația pe verso se prelucrează cu bieu de lațimea trei centimetri
Cocarda este aplicată de furnizor.
Modelul este aprobat de DTC.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Florea
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2019, 9:48
Data ultimilor modificări
22 ian 2019, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21004625
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
15 mart 2019 02:00 - 15 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pălărie din fetru pentru doamne.cusut individual CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achizitii European
18.01.19 10:59
documentatia_standard_echipament 2019.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
18.01.19 10:59
anunt echipament.doc
Documentele la ofertă
Anunt de participare
18.01.19 10:59
pistol (1).doc
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
22.01.19 14:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "E.S.C.U" & Co

Preţul ofertei: 15 100 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări