1
Perioada de actualizare
de la 17.01.2019 10:26
până la 28.01.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2019 12:00
până la 06.02.2019 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 14 847 270 MDL
Perioada clarificărilor: 17 ian 2019, 10:26 - 28 ian 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2019, 12:00 - 6 febr 2019, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a sectoarelor Poliției de Frontieră SPF ˝Briceni˝ și SPF ˝Soroca˝

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Belitei Nicu
Telefonul de contact
022259679
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2019, 10:26
Data ultimilor modificări
25 mart 2019, 10:34
Achizitii.md ID
21004592
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Specificaţie tehnică
17.01.19 10:26
duae (3).doc
Documentele la ofertă
17.01.19 10:26
factori de evaluare .docx
Documentele la ofertă
23.01.19 09:30
mobilă soroca briceni.docx
Specificaţie tehnică
Anexa cu mobilier pentru SPF Briceni și SPF Soroca
25.01.19 14:34
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
25.01.19 14:50
Data:
25 ian 2019, 14:27
Subiectul întrebării:
Devizul Nr.7 Ventilare IV
Întrebare:
In pozitiile 20-34 de la devizul Nr.7 Ventilare IV este specificat: Normele si marca resurselor cu valoarea 0 (zero) se determina dupa proiect. Daca se poate de aflat normele la materialele cu norma 0 . Multumesc.
Răspuns (25 ian 2019, 14:41):
Pentru a studia proietul apropiațivă la sediul IGPF, or. Chișinău, str. Petricani 19
Data:
25 ian 2019, 14:39
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Buna ziua. Conform documentatiei standard pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018 de Ministerul Finanțelor, la Cap.III FORMULARE PENTRU DEPUNEREA OFERTEI, avem alte formulare si cu o numerotare diferita de ceea ce solicitati in Anuntul de participare si Documentatia standard. Astfel, rugam aducerea documentatiei de atribuire in regula conform ultimelor modificari in legislatia achizitiilor publice. Va multumim anticipat!
Răspuns (25 ian 2019, 14:51):
Modificările de rigoare au fost efectuate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.