1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2019 14:21
până la 21.01.2019 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.01.2019 09:30
până la 24.01.2019 11:30
3
Licitaţie
de la 25.01.2019 14:00
până la 25.01.2019 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 183 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2019, 14:21 - 21 ian 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 ian 2019, 9:30 - 24 ian 2019, 11:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază 24/24

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejan Mihaela
Telefonul de contact
060839778
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2019, 14:21
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 7:47
Achizitii.md ID
21004554
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de pază
Buget: 183333.33 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii (1).docx
Documentele la ofertă
Docum Standart
17.01.19 08:20
duae benzina.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.01.19 08:20
servicii de paza.pdf servicii de paza.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
17.01.19 12:47
Data:
17 ian 2019, 08:46
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
În caietului de sarcini n-au fost incluse cerințe obligatorie prevăzute în Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor publice serviciilor de pază (Cod CPV 79713000-5), aprobate prin ordinul Ministerului finanțelor nr 160 din 26 decembrie 2017 și publicată în Monitorul oficial nr.27-32/91 din 26.01.2018. Punctul 2 al ordinului vizat obligă autorităţile contractante şi operatorii economici, la iniţierea şi desfăşurarea procedurilor pentru achiziţionarea serviciilor de pază, să întocmească documentele de atribuire conform Documentaţiei standard aprobate. Este de menționat că, la compartimentul 3 ”Criterii și cerințe de calificare” al Secțiunii 2 a Documentației standard, în punctele 3.9 și 3.10 sunt prevăzute cerințe obligatorie pentru ofertanți, privind numărul angajaţilor întreprinderii (să nu fie mai mic de 200 de unităţi) și salariul mediu lunar calculat al angajaţilor (să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%). Cu toate că, cerințele vizate au caracter obligatoriu acestea nu au fost incluse în caietul de sarcini. Ca urmare a celor menționate, în temeiul prevederilor art. 28 al Legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm: Modificarea caietului de sarcini conform cerintelor prevazute de catre Legislatia in vigoare.
Răspuns (17 ian 2019, 09:16):
Caietului de sarcini a fost modificat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.