Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.01.2019 17:33
până la 21.01.2019 10:00
până la 21.01.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.01.2019 10:00
până la 28.01.2019 10:00
până la 28.01.2019 10:00
3
Licitaţie
de la
29.01.2019 11:00
până la 29.01.2019 13:37
până la 29.01.2019 13:37
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
778 800 MDL
Perioada clarificărilor:
15 ian 2019, 17:33 - 21 ian 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 ian 2019, 10:00 - 28 ian 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Servicii de curățenie în Căminele nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 17 pe parcursul anului 2019 conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2019, 17:33
Data ultimilor modificări
1 febr 2019, 16:20
Achizitii.md ID
21004517
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
descrierea serviciilor de curatenie.doc
Istoricul documentului
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Specificaţie tehnică
-
descrierea serviciilor de curatenie.doc
ID: 25156e3d-db8d-482d-96b8-441cd083e893
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
15.01.19 17:36
documentatia standard.docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Documentele la ofertă
-
documentatia standard.docx
ID: 5b2ca18c-8b4a-449f-900d-848b83889c92
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
15.01.19 17:36
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 7d01ae9d-021a-456d-aecc-97efc2a9c5d1
tenderNotice
tenderNotice
15.01.19 17:36
Data:
15 ian 2019, 21:44
Subiectul întrebării:
eroare
Întrebare:
Buna ziua, documentele publicate nu pot fi accesate. Ati putea verifica de ce apare aceasta eroare?
Va multumim!
Răspuns (16 ian 2019, 08:30):
Buna dimineata! Conform răspunsului reprezentanților platformei, la moment, au loc actualizări ale acesteea, motiv pentru care nu pot fi accesate documentele. Pe parcursul zilei trebuie să fie înlăturată această eroare. Mulțumim!
Data:
16 ian 2019, 11:34
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare și Documentația de atribuire nu a fost publicată
Întrebare:
În urma faptului că documentația de atribuire nu poate fi accesată, rezultă că anunțul de participare și documentația de atribuire nu a fost publicată. Astfel termenul de solicitare a clatificărilor, la moment nu poate curge și urmează a fi calculat din momentul publicării anunțului de participare și documentației de atribuire.
Conform art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat)
b) 6 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziţii publice este mai mică decît pragurile prevăzute la art.2 alin.(3);
Confirmați că veți întreprinde toate acțiunile pentru a fi respectate prevederile art. 35 alin (1) a Legii nr.131 din 03.07.2015, iar în caz contrar să purtați răspundere pentru încălcarea acestor prevederi ?
Răspuns (16 ian 2019, 15:44):
Buna ziua! Conform răspunsului reprezentanților platformei, în urma solicitării repetate efectuate de către autoritatea contractantă privind imposibilitatea accesării documentelor publicate, la moment au loc actualizări ale bazei de date centrale, ca urmare a epuizării spațiului de stocare a informației. Respectiv, Autoritatea contractantă a respectat prevederile legale la publicarea procedurii de achiziții, inclusiv a documentației de atribuire și a anunțului de participare și nu este responsabilă de nefuncționalitatea platformei electronice. Mai mult decât atât, conform art. 57 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015, tipul procedurii de achiziție desfășurată este cererea ofertelor de prețuri, iar conform art. 35 alin. (1) al aceleeași legi, ”Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunţului de participare şi a documentaţiei de atribuire, constituind: ( în cazul dat) c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri. Sperăm că problema va fi înlăturată cât mai curând de persoanele responsabile, pentru a permite desfășurarea procedurii de achiziție conform normelor legale.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK