Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2019, 14:52 - 31 ian 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2019, 10:00 - 11 febr 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de transport aerian de pasageri
Informația despre anulare
Motivul anulării
Platforma SIA RSAP MTender nu permite efectuarea procedurii de achiziție prin Acord-Cadru
Data anulării
20 febr 2019, 13:12
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Buciumaș Sergiu
Telefonul de contact
022233773
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2019, 14:52
Data ultimilor modificări
20 febr 2019, 13:12
Achizitii.md ID
21004489
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de transport aerian
Buget: 1000000.0 MDL
Anulată
Data:
23 ian 2019, 12:50
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna ziua, DUAE a fost introdus, cu scopul inlocuirii tuturor documentelor, asa ca certificatul de la fisc, formularul informativ despre ofertant, raport financiar si altele. A fost initiativa Guvernului de a simplifica, pentru ca agentii economici sa nu prezinte atatea documente, ci doar DUAE. De ce se solicita si DUAE, si dublat toate documentele?
Răspuns (30 ian 2019, 11:32):
La momentul depunerii ofertei, va fi suficient doar documentul unic de achiziții european DUAE
Servicii de transport aerian
Data:
24 ian 2019, 14:09
Subiectul întrebării:
Participare
Întrebare:
Agentia My Travel, are placerea de a participa la licitatia CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian Ati putea va rog sa ma informati la capitolul Documentatiei ? ma bazez pe documentația standart.pdf(care este atasat pe site achizitii publice) in baza caruia perfectionez pachetul de acte pentru licitatie ? Si daca ati putea sa ne informati la fel va rog despre unde trebuie sa ne apropiem cind pachetul este gata
Răspuns (30 ian 2019, 11:00):
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii de transport aerian internațional de pasageri prin acord-cadru https://tender.gov.md/ro/documente/modele-de-documente Ofertele vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP MTender.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.