1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2019 13:19
până la 31.01.2019 17:11
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2019 17:11
până la 19.02.2019 01:41
3
Licitaţie
de la 19.02.2019 13:37
până la 19.02.2019 13:47
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 250 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2019, 13:19 - 31 ian 2019, 17:11
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2019, 17:11 - 19 febr 2019, 1:41
Începutul licitației: 19 febr 2019, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Din polipropilen, netransparentă, admisă pentru blocul operator. Bandă absorbantă frontală, confort sporit, acoperire totală, legare la spate. Se va exclude boneta pentru vizitatori. EN 13795
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cojocaru Ina
Telefonul de contact
022256080
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2019, 14:46
Data ultimilor modificări
29 ian 2019, 17:11
Valoarea estimată (fără TVA)
250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2,50 MDL
Achizitii.md ID
21004449
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Testimitanu 29/1
Durata contractului
19 febr 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Din polipropilen, netransparentă, admisă pentru blocul operator. Bandă absorbantă frontală, confort sporit, acoperire totală, legare la spate. Se va exclude boneta pentru vizitatori. EN 13795 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
21.01.19 13:19
documentatia_standard_cardio 1.docx
Criterii de eligibilitate
28.01.19 12:28
anunt_de_participare__.pdf anunt_de_participare__.pdf
Documentele la ofertă
29.01.19 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Preţul ofertei: 1 125 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tehnomedica

Preţul ofertei: 2 937,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări