Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2019, 14:51 - 21 ian 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 ian 2019, 10:00 - 28 ian 2019, 10:00
Începutul licitației: 29 ian 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

„Servicii de aprovizionare cu produse alimentare a bolnavilor de tuberculoză, (în baza tichetului de trimitere de la medic) care urmează tratament antituberculos în condiții de ambulator”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Coadă
Telefonul de contact
068599967
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2019, 14:22
Data ultimilor modificări
19 febr 2019, 9:01
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21004445
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Durata contractului
1 febr 2019 14:49 - 30 dec 2019 14:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Servicii de aprovizionare cu produse alimentare a bolnavilor de tuberculoză, (în baza tichetului de trimitere de la medic) care urmează tratament antituberculos în condiții de ambulator” CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț tbc alimentație.pdf anunț tbc alimentație.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
14.01.19 14:51
duae.docx
Documentele la ofertă
Document Unic European
14.01.19 15:07
regulament servicii.pdf regulament servicii.pdf
Clarificări pentru participanți
14.01.19 15:55
doc stand tbc.pdf doc stand tbc.pdf
Documentele la ofertă
14.01.19 15:55
duae tbc.pdf duae tbc.pdf
Documentele la ofertă
14.01.19 15:55
standarde de referință.pdf standarde de referință.pdf
Specificaţie tehnică
14.01.19 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 423 702,78 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunzatoare cu cel mai scazut pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SOLGON-I

Preţul ofertei: 458 589,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări