Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 178 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2019, 17:47 - 21 ian 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 ian 2019, 0:00 - 24 ian 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menținerea soluției de copiere de rezervă Dell EMC Data Domain fizic și virtual
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2019, 17:21
Data ultimilor modificări
4 febr 2019, 8:42
Valoarea estimată (fără TVA)
178 000 MDL
Achizitii.md ID
21004380
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2019 17:24 - 22 apr 2020 17:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru echipamentul fizic DELL EMC SYSTEM Data Domain 6300-7X4 14 TB NFS CIFS CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru dispozitivul virtual DELL EMC Data Domain Virtual Edition with 14 TB CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. documentatia de atribuire damc.pdf 2. documentatia de atribuire damc.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
14.01.19 09:18
4. anunt de participare.pdf 4. anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
14.01.19 09:18
3. formularul duae.pdf 3. formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
14.01.19 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 177 900 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde tuturor cerințelor față de participant și cerințelor tehnice minime obligatorii privind obiectul achiziției
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări