1
Perioada de actualizare
de la 11.01.2019 15:17
până la 16.01.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2019 11:00
până la 21.01.2019 11:00
3
Licitaţie
22.01.2019 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 494 130 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2019, 15:17 - 16 ian 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2019, 11:00 - 21 ian 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

produsele alimentare necesare pacienților de TBC pentru I semestru a.2019.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2019, 15:17
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 15:17
Achizitii.md ID
21004355
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE bunuri a. 2018.pdf
11.01.19 15:17
Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.semnat.pdf Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.pdf
11.01.19 15:17
Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.semnat.pdf Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.pdf
11.01.19 15:17
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.