Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 6 564 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2019, 11:27 - 16 ian 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2019, 10:00 - 21 ian 2019, 10:00
Începutul licitației: 22 ian 2019, 13:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Chimicale pentru prelucrarea pelicilei - Fixativ (manual)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2019, 10:39
Data ultimilor modificări
20 febr 2019, 15:34
Valoarea estimată (fără TVA)
6 564 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
70 MDL
Achizitii.md ID
21004328
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
23 ian 2019 11:27 - 30 dec 2019 11:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chimicale pentru prelucrarea pelicilei - Fixativ (manual) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard COP consumabile serviciul radiologic a. 2018.semnat.pdf Documentatia standard COP consumabile serviciul radiologic a. 2018.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard COP consumabile serviciul radiologic a. 2018.pdf
11.01.19 11:27
Anunt COP consumabile serviciul radiologic 2019.semnat.pdf Anunt COP consumabile serviciul radiologic 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP consumabile serviciul radiologic 2019.pdf
11.01.19 11:27
DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf
11.01.19 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 6 525 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 6 564 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări