1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2019 14:12
până la 20.01.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2019 14:00
până la 15.02.2019 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 200 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2019, 14:12 - 20 ian 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2019, 14:00 - 15 febr 2019, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1 buc. Seringa de 200 ml : rezista la presiuni de minim 355 psi sunt prevazute cu marcaje de tip FluiDot care permit detectarea rapida a prezentei sau absentei fluidului in seringa 1 buc. tub conector pacient , spiralat cu urmatoarele caracteristici: lungime 150 cm.1 -Quik fill tube Permite conectarea la seringile injectorului Vistron CT prin intermediul conectorului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Suru
Telefonul de contact
078301827
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2019, 13:29
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 15:06
Valoarea estimată (fără TVA)
45 200 MDL
Achizitii.md ID
21004287
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
18 febr 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set seringa compatibil cu angiomat VISTRON ( CT) CPV: 33680000-0 - Articole farmaceutice
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Criterii de evaluare
10.01.19 14:12
lista pozitiilor.pdf lista pozitiilor.pdf
Specificaţie tehnică
14.01.19 15:06
lista pozitiilor solicitate.xls
Clarificări pentru participanți
14.01.19 15:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 17 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor indicate in caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 19 950 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări