Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2019, 10:53 - 15 ian 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2019, 8:00 - 20 ian 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fulgi de ovăz
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2082 Colonita, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Coloniţa, Stefan cel Mare 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Glijin
Telefonul de contact
079579165
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2019, 10:50
Data ultimilor modificări
11 febr 2019, 13:56
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21004260
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2082 Colonita, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Coloniţa, Stefan cel Mare 3
Durata contractului
21 ian 2019 02:00 - 30 iul 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fulgi de ovăz CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 66.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Făină de grâu c/s, ambalat în 2 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 33.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Crupe de porumb, ambalat 1 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 79.0
Unități de măsură: Kilogram
4)
Denumirea
Crupe de griș, ambal.1 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 85.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
formular_duae.signed.pdf formular_duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE semnat electronic
10.01.19 10:53
anuntparticipare.signed.pdf anuntparticipare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare semnat electronic
10.01.19 10:53
documentatia_standard_cop.signed.pdf documentatia_standard_cop.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documantatia standart semnat electronic
10.01.19 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Prozorovski Lilian

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 117,93 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică Prozorovski Lilian
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări