Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 690 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2018, 17:19 - 24 ian 2019, 15:25
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2019, 15:25 - 8 febr 2019, 13:25

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Set de utilaje și soft-uri care permite identificarea vierilor și analiza automată a materialului seminal la vieri și tauri
Informația despre anulare
Motivul anulării
art. 71 alin. (1) lit ¬g).
Argumentare: Argumentare: Ca urmare a solicitării clarificărilor de operatorul economic, privind împărțirea pe loturi a achiziției ca urmare a specificului bunurilor solicitate și constatare de către grupul de lucru a acestei opinii ca fiind corectă, din considerentele necesității de adaptare a documentației pentru achiziție în conformitate cu prevederile legislației, s-a decis anularea Procedurii de achiziție a setului de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor și analiza materialului seminal la vieri și tauri.
Data anulării
24 ian 2019, 14:21
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6525, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Maximovca, str. Nordului 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Braila Maxim
Telefonul de contact
067698194
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2018, 17:19
Data ultimilor modificări
24 ian 2019, 14:21
Achizitii.md ID
21003984
CPV
38500000-0 - Aparate de control şi de testare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Set de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor și analiza automată a materialului seminal la vieri și tauri
Data:
9 ian 2019, 12:08
Subiectul întrebării:
Documente de licitatie
Întrebare:
Buna ziua Documentele de licitatie nu se descarca si nu se deschid. Va rugam sa inlaturati aceasta problema si sa prelungiti termenul de depunere a clarificarilor.
Răspuns (9 ian 2019, 15:25):
Am verificat. Totul este în ordine și ca răspuns la solicitarea Dvs. am prelungit termenul de depunere a clarificărilor.
Data:
11 ian 2019, 14:05
Subiectul întrebării:
modul de intocmire a lotului
Întrebare:
Conform legii privind achizitiile publice Lotul este definit drept fiecare parte în care a fost separat obiectul achiziţiei publice pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel încît să corespundă mai bine necesităților autorităţii contractante, precum şi capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici şi mijlocii sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului. Respectiv, legiuitorul in scopul de a stimula participarea in licitatii a agentilor economici mici si mijlocii, prevede ca lotul sa contina bunuri ce fac parte a unui domeniu de activitate concret pe care sunt specializati agentii economici. In lotul Dvs sun incluse doua coduri CPV (FAPT NE MAI INTALNIT LA ALTE AUTORITATI CONTRACTANTE) pentu echipamente de laborator si soft. Nu se pune la indoiala necesitatea includerii softului si a echipamentelor de laborator in cazul analizorului de sperma deoarece acestea sunt interconectate in operare. Consideram incorect sa includeti in lot pozitii precum sunt crotalii, cititoare de crotalii, imprimana, etichete pentru imprimante, ecusoane... deoarece acestea nu fac parte nici din codurile CPV mentionate in caietul de sarcini si respectiv depasesc domeniul de activitate a majoritatii companiilor care sunt specializate in livrarea echipamentelor de laborator (domeniu ce tine de stiinta) si nu in domeniul marcarii animalelor (domeniu ce tine mai mult aplicatii veterinare) In mod normal, pentru a fi cat mai aproape de respectarea prevederilor legale ce tin de definirea lotului , ar fi firesc sa fie separate doua loturi Set specializat de utilaje și soft-uri pentru identificarea vierilor (care sa includa cititor de crotalii, crotalii etc deoarece este interconectat cu softul) si Sistem de echipamente și soft pentru efectuarea analizei calității materialului seminal. Reiesind din cele expuse, solicitam sa separati lista in mai multe loturi, tinand cont de specificul bunurilor, De corespunderea codurilor CPV si de domeniile de activitate a agentilor economici. Va multumim anticipat
Răspuns (17 ian 2019, 16:58):
Grupul de lucru al Î.S. CRARA analizează solicitările Dvs. și Va reveni cu un răspuns suplimentar. La moment, întru asigurarea principiilor de transparență și legalitate, Grupul de lucru a decis prelungirea termenului de depunere a clarificărilor pînă la data de 24 ianuarie 2019, orele 15.25
Data:
24 ian 2019, 11:12
Subiectul întrebării:
modul de intocmire a lotului
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam sa ne comunicati daca va fi dat un raspuns la intrebarea anterioara referitor la intocmirea lotulului si ne corespunderea codurilor cpv cu componentele lotului?
Răspuns (24 ian 2019, 14:04):
Grupul de lucru pentru achiziții, astăzi 24 ianuarie 2019, a decis anularea procedurii de achiziție. Ulterior va fi anunțată achiziție repetată.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".