Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2018, 10:31 - 16 ian 2019, 11:52
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2019, 11:52 - 20 ian 2019, 11:52
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparaţii a utilajelor geodezice:
- Utilaj GNSS
- Tahimetre electronice
- Rulete electronice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2018, 10:16
Data ultimilor modificări
6 febr 2019, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21003948
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 febr 2019 10:25 - 30 dec 2019 10:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparaţii a utilajelor geodezice: - Utilaj GNSS - Tahimetre electronice - Rulete electronice (conform anunţului de participare) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa.signed.pdf anexa.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
28.12.18 10:31
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
28.12.18 10:31
duae licitatie.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.12.18 10:31
documentatia standart licitatie servicii.doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard word
14.01.19 11:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INGEOCAD

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 12 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunderea cerinţelor tehnice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări