Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 74 191,44 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2018, 16:50 - 11 ian 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2019, 14:00 - 17 ian 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Panou ”Bolid” -1, modul cu praf – 42, sirenă sonoră – 5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2018, 16:29
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
74 191,44 MDL
Achizitii.md ID
21003934
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Edificiul, str. M. Viteazul, 11/1 arhivă
Durata contractului
28 ian 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistemul automatizat de stingere a incendiului (SASI) cu praf ”BOLID” CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa.signed.pdf anexa.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
27.12.18 16:50
documentatia standard servicii.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
27.12.18 16:50
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
27.12.18 16:50
documentatia standard servicii.signed.pdf documentatia standard servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
27.12.18 16:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 48 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Argus-S

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 53 350 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna câștigător operatorul economic ÎCS OP Argus–S SRL, deoarece oferta acestuia corespunde tuturor cerințelor expuse în documentația de atribuire și criteriului ,,prețul cel mai scăzut” pe lot, cu încheierea contractului de achiziții publice, potrivit cadrului normativ în vigoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări