Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 71 400 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2018, 14:02 - 11 ian 2019, 13:28
Perioada de depunere a ofertelor: 11 ian 2019, 13:28 - 14 ian 2019, 13:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Întregi, curati, neatacati de vătămători. Cu diametru nu mai mic de 8 cm. Ambalati in saci calitative de mărimea medie. H.G 1078 din 22.09.2008 cu privire la aprobarea Reglementarii tehnice producția agroalimentară ecologică și etichetarea produselor agro-alimentare ecologice și Regulamentul CE 834/2007 al Consiliului Europei din 28.06.2007 privind productia ecologică și etichetarea produselor ecologice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceapa Valeriu
Telefonul de contact
069911181
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2018, 14:15
Data ultimilor modificări
11 mart 2019, 16:29
Valoarea estimată (fără TVA)
71 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21003915
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Durata contractului
14 ian 2019 08:00 - 30 dec 2019 16:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cartofi- produs ecologic CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 16800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt program.signed.pdf anunt program.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
28.12.18 14:02
duae (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.12.18 14:02
documentatia_standard_bunuri_si_servicii_0_1.docx
Documentele la ofertă
Documentație standard
28.12.18 14:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 69 222,22 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: intruneste cerintele de atribuire conform Deciziei Grupului de lucru privind atribuirea contractelor de achizitii publice nr.001 din 28.01.2019
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări