Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 159 353,25 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2018, 13:00 - 26 dec 2018, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2018, 12:00 - 2 ian 2019, 12:00
Începutul licitației: 3 ian 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii alimentare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble, 163/5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul de zi START Centrul de zi START
Telefonul de contact
022248608
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2018, 14:06
Data ultimilor modificări
5 ian 2019, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
159 353,25 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 594 MDL
Achizitii.md ID
21003653
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble, 163/5
Durata contractului
14 ian 2019 12:58 - 30 dec 2019 12:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 26.67
Unități de măsură: Lei pe om
Documentele procedurii de achiziție
file.pdf file.pdf
tenderNotice
Invitație de participare la procedura de achiziție a serviciilor alimentare prin procedura COP
20.12.18 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SPB Constructorul IS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 26,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Operatorul economic a oferit prețul mai mic (26,50 lei pentru un prînz) decît cel indicat în invitația de participare (26,67 lei pentru un prînz). Al doilea motiv important fiind, este unicul operator economic care a participat la COP. Trebuie să asigurăm alimentația Beneficiarilor Centrului cît mai repede.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări