Achiziţie publică
21003628
Serviciu de mentenanță SIA ”e-Servicii Stare Civilă”
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
130 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 dec 2018, 10:50 - 26 dec 2018, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 dec 2018, 9:00 - 2 ian 2019, 16:00
Începutul licitației:
3 ian 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Serviciu de mentenanță SIA ”e-Servicii Stare Civilă”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2018, 10:35
Data ultimilor modificări
16 ian 2019, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
130 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21003628
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
4 ian 2019 10:46 - 30 dec 2019 10:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciu de mentenanță SIA ”e-Servicii Stare Civilă”
CPV: 72510000-3 - Servicii de gestionare informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare vv 18.12.2018.signed.pdf
anunt de participare vv 18.12.2018.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare
19.12.18 10:50
docum standard licitatie servicii vv.signed.pdf
docum standard licitatie servicii vv.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
19.12.18 10:50
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
PRIDE SYSTEM
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
129 000 MDL
Statut:
Câștigătorul
Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse la concursul prin cererea ofertelor de preţuri din 03.01.2019 privind achiziționarea serviciului de mentenanță SIA ”e-Servicii Stare Civilă”.
Astfel, conform hotărârii grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 15.01.2019 s-a decis desemnarea câștigătorului procedurii de achiziție și încheierea contractului de achiziție publică, potrivit cadrului normativ în vigoare, cu operatorul economic SRL ”Pride System”, deoarece oferta acestuia corespunde criteriului de evaluare stabilit în invitaţia de participare ”prețul cel mai scăzut” pe lot și corespunderea cerințelor tehnice.
16.01.19 15:20
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Agenţia Servicii Publice vă informează despre rezultatele evaluării ofertelor depuse la concursul prin cererea ofertelor de preţuri din 03.01.2019 privind achiziționarea serviciului de mentenanță SIA ”e-Servicii Stare Civilă”.
Astfel, conform hotărârii grupului de lucru pentru achiziții publice din data de 15.01.2019 s-a decis desemnarea câștigătorului procedurii de achiziție și încheierea contractului de achiziție publică, potrivit cadrului normativ în vigoare, cu operatorul economic SRL ”Pride System”, deoarece oferta acestuia corespunde criteriului de evaluare stabilit în invitaţia de participare ”prețul cel mai scăzut” pe lot și corespunderea cerințelor tehnice.
Documentele de calificare
Anunț de atribuire
16.01.19 11:04
Documentele depuse cu oferta
decizie privind inregistrarea persoanei juridice.semnat.pdf
decizie privind inregistrarea persoanei juridice.semnat.pdf
ID: 4e0edd8d-3804-4c2e-9c2e-90ce9562ba43
Documente de calificare
Data încărcării:
2.01.19 15:48
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
2.01.19 15:55
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
declaratie privitor call-centru.semnat.pdf
declaratie privitor call-centru.semnat.pdf
ID: 6655bda1-36b3-4919-a0cf-f412bc6d914a
Documente de calificare
Data încărcării:
2.01.19 15:55
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
Propunere financiară
Data încărcării:
2.01.19 15:48
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
Propunere financiară
Data încărcării:
2.01.19 15:46
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
lista de contracte similare.semnat.pdf
lista de contracte similare.semnat.pdf
ID: 9d70b1e1-10d2-4236-9912-1e0d8f96cc19
Documente de calificare
Data încărcării:
2.01.19 15:55
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
Documente de depunere
Data încărcării:
2.01.19 15:46
Data deschiderii:
2.01.19 16:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK