1
Perioada de actualizare
de la 17.12.2018 10:47
până la 14.01.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2019 00:00
până la 17.01.2019 00:00
3
Licitaţie
17.01.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2018, 10:47 - 14 ian 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2019, 0:00 - 17 ian 2019, 0:00
Începutul licitației: 17 ian 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de audit financiar extern al situaților financiare ale Curții de Conturi a RM pentru anii 2017-2018
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Ursu
Telefonul de contact
060807780
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2018, 10:31
Data ultimilor modificări
17 dec 2018, 13:55
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Achizitii.md ID
21003464
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
25 febr 2019 08:00 - 25 apr 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de audit financiar extern al situaților financiare ale Curții de Conturi a RM pentru anii 2017-2018 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ora lucratoare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Criterii de eligibilitate
17.12.18 10:47
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
17.12.18 13:55
duae.doc
Documentele la ofertă
17.12.18 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Grant Thornton Audit

Preţul ofertei: 171 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări