Achiziţie publică
21003412
Servicii de cantină şi servicii de catering
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
1 316 434,95 MDL
Perioada clarificărilor:
15 dec 2018, 14:03 - 25 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 dec 2018, 0:00 - 28 dec 2018, 0:00
Începutul licitației:
28 dec 2018, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea serviciilor de alimentare a elevilor din IPLT „Nicolae Iorga” pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2018, 13:47
Data ultimilor modificări
17 ian 2019, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 316 434,95 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
0,01 MDL
Achizitii.md ID
21003412
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. Valea Crucii 4/1
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cantină şi servicii de catering
CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 90117.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart - servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii
15.12.18 14:03
anunț de participare.docx
tenderNotice
Invitația de participare cu specificația tehnică
15.12.18 14:03
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ISAP"Bucuria-el
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
1 316 434,95 MDL
Statut:
Câștigătorul
Conform procesului verbal nr.1 din 2 ianuarie 2019, s-a decis de a recunoaste acest operator economic invingator.
17.01.19 16:19
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Conform procesului verbal nr.1 din 2 ianuarie 2019, s-a decis de a recunoaste acest operator economic invingator.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
26.12.18 08:54
Data deschiderii:
28.12.18 00:00
Documente de depunere
Data încărcării:
26.12.18 08:54
Data deschiderii:
28.12.18 00:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK