Achiziţie publică
21003293
Servicii de distribuire a mincarii pentru prima jumătate a anului 2019
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
358 800 MDL
Perioada clarificărilor:
14 dec 2018, 15:04 - 4 ian 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 ian 2019, 12:00 - 10 ian 2019, 12:30
Începutul licitației:
11 ian 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
35880 prînzuri pentru 400 persoane Prânzul trebuie să includă 5-6 bucate felul doi şi felul întîi(garnitură şi bucate din carne sau peşte), băuturi răcoritoare şi calde , sucuri, patiserie. Cantitatea de pâine trebuie să constituie nu mai puţin de 100 gr. pentru fiecare elev. Costul unui prânz pe zi,cu TVA/fără TVA,lei – 12,0/10,0 lei ,Nr. minim de calorii 800 kcal. Zilnic în zilele lucrătoare începînd cu luna ianuarie pînă-n luna iunie 2019 – 92 zile , 2 ori pe zi – între 11ºº-12ºº; 14ºº - 15ºº.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2018, 14:22
Data ultimilor modificări
16 ian 2019, 8:09
Valoarea estimată (fără TVA)
358 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21003293
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, 2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5, str. N. Costin 55
Durata contractului
14 ian 2019 14:44 - 29 iun 2019 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de distribuire a mîncării (prînz) conform descrerii
CPV: 55300000-3 - Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Cantitatea: 35880.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_-_invitatie_de_participare_cop alimentatia 02.pdf
anunt_-_invitatie_de_participare_cop alimentatia 02.pdf
Documentele la ofertă
Documentele necesare
14.12.18 15:04
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Alimteri SRL
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
358 800 MDL
Statut:
Câștigătorul
Este unica ofertă
16.01.19 08:09
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Este unica ofertă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
certificat privind deschiderea conturilor curente.semnat.pdf
certificat privind deschiderea conturilor curente.semnat.pdf
ID: 007d3fa8-8788-4296-9685-68e1ccb9a26d
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
extras din registrul de stat.semnat.pdf
extras din registrul de stat.semnat.pdf
ID: 1256c2db-f8a3-44b2-9c35-87302f9aab40
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
147524b201c2591214ac28dbdb9c94d5.semnat.pdf
147524b201c2591214ac28dbdb9c94d5.semnat.pdf
ID: 42ecf149-ca8f-4156-83b7-c3a0631efcbf
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
înștiintare de recepționare a notificării privind inițierea activității în comerț.semnat.pdf
înștiintare de recepționare a notificării privind inițierea activității în comerț.semnat.pdf
ID: 71cbb944-8e20-4be2-8d17-e007d7a50c06
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
situațiile financiare pentru an.2017.semnat.pdf
situațiile financiare pentru an.2017.semnat.pdf
ID: 869cdd4b-5c6b-45d1-8b14-084d05b6508e
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bpn.semnat.pdf
certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bpn.semnat.pdf
ID: ec92b743-7ad6-46af-b0f4-e019a6b5e5e5
Documente de depunere
Data încărcării:
10.01.19 08:24
Data deschiderii:
10.01.19 12:30
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK