1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2018 14:57
până la 21.12.2018 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2018 08:30
până la 26.12.2018 08:30
3
Licitaţie
de la 27.12.2018 08:00
până la 27.12.2018 08:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 750 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2018, 14:57 - 21 dec 2018, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2018, 8:30 - 26 dec 2018, 8:30
Începutul licitației: 27 dec 2018, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Format: 20 x 12,5 cm. Hartie: offset import alba 90 gr./m². Spate: carton 340 g/m², gri inchis. Număr pagini: 12.
Finisare: spiră metalică albă. Personalizare, imprimarea imaginei date.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
060003217
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2018, 13:34
Data ultimilor modificări
14 dec 2018, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
13 750 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
137,50 MDL
Achizitii.md ID
21003284
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, 37
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 31 ian 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calendar de birou 2019 TRIPTIC CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop rechizite de birou 2.doc
Documentele la ofertă
14.12.18 14:57
anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou 2 2019.pdf anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou 2 2019.pdf
Specificaţie tehnică
anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou
14.12.18 14:57
caiet de sarcini rechizite de birou 2019 - 2.pdf caiet de sarcini rechizite de birou 2019 - 2.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini rechizite de birou 2019
14.12.18 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 12 499 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic ,,Radop Opt” S.R.L. a depus oferta cu cel mai mic preț și cerințele tehnice conform anunțului de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 12 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări