1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2018 15:08
până la 22.12.2018 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2018 15:30
până la 27.12.2018 16:00
3
Licitaţie
28.12.2018 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 272 810,45 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2018, 15:08 - 22 dec 2018, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2018, 15:30 - 27 dec 2018, 16:00
Începutul licitației: 28 dec 2018, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii alimentare pentru elevii din I.P. LTPA "Ion si Doina Aldea – Teodorovici”,mun.Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Ion si Doina Aldea-Teodorovici 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Iurie
Telefonul de contact
067217173
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2018, 14:33
Data ultimilor modificări
12 dec 2018, 15:08
Valoarea estimată (fără TVA)
1 272 810,45 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 727,11 MDL
Achizitii.md ID
21003113
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Ion si Doina Aldea-Teodorovici 31
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare pentru elevii din I.P. LTPA "Ion si Doina Aldea – Teodorovici”,mun.Chisinau CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
Servicii alimentare pentru elevii din I.P. LTPA "Ion si Doina Aldea – Teodorovici”,mun.Chisinau
12.12.18 15:08
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
Servicii alimentare pentru elevii din I.P. LTPA "Ion si Doina Aldea – Teodorovici”,mun.Chisinau
12.12.18 15:08
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
Servicii alimentare pentru elevii din I.P. LTPA "Ion si Doina Aldea – Teodorovici”,mun.Chisinau
12.12.18 15:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 1 272 810,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a fost prezentata o singura oferta
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări