Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2018, 12:01 - 25 dec 2018, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 dec 2018, 13:00 - 2 ian 2019, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Diametru 10-15 cm. Ambalaj- cutie mărime medie. Proaspătă, curată, sănătoasă fără impuritaţi. H.G. nr. 929 din 31.12.2009. Ambalaj cutii a cîte 5-10 kg, etichetate cu respectarea cerințelor obligatorii de etichetare. Mod de livrare în fiecare săptămînă în ziua de luni 08:00-15:00 și la solicitarea DETS s. Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2018, 11:46
Data ultimilor modificări
28 ian 2019, 14:44
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21003055
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, str. Bulgară 41
Durata contractului
4 ian 2019 10:59 - 30 mart 2019 11:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rădăcină de țelină CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
model_duae_bunuri.doc
Documentele la ofertă
12.12.18 12:01
lista institutiilor.docx
Clarificări pentru participanți
12.12.18 12:01
model_documentatia_standard_bunuri.doc
Documentele la ofertă
12.12.18 12:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Premium-Prod

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 33 340 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta înaintată se acceptă şi este declarată cîştigătoare, deoarece a propus cel mai mic preţ (fără TVA) și a prezentat toate documentele conform cerinţelor solicitate din invitația de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 36 629,63 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nipetgal SRL

Preţul ofertei: 36 880 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări