Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.12.2018 16:59
până la 22.12.2018 17:00
până la 22.12.2018 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.12.2018 17:00
până la 26.12.2018 10:00
până la 26.12.2018 10:00
3
Licitaţie
27.12.2018 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
220 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 dec 2018, 16:59 - 22 dec 2018, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 dec 2018, 17:00 - 26 dec 2018, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
servicii de pază conform anunțului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 16:59
Data ultimilor modificări
31 ian 2019, 10:11
Achizitii.md ID
21002998
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anta-anunt-paza.pdf
anta-anunt-paza.pdf
Istoricul documentului
-
anta-anunt-paza.pdf
anta-anunt-paza.pdf
ID: bdd22243-eca9-4a84-a9f1-652c320168c6
tenderNotice
-
anta -anunt-servicii paza.pdf
anta -anunt-servicii paza.pdf
ID: bdd22243-eca9-4a84-a9f1-652c320168c6
tenderNotice
tenderNotice
invitație de participare
15.12.18 09:37
Data:
14 dec 2018, 15:35
Subiectul întrebării:
CERINTE DE CALIFICARE ADAUGATOARE (OBIGATORII)
Întrebare:
Este de menționat că, la compartimentul 3 ”Criterii și cerințe de calificare” al Secțiunii 2 a Documentației standard, în punctele 3.9 și 3.10 sunt prevăzute cerințe obligatorie pentru ofertanți, privind numărul angajaţilor întreprinderii (să nu fie mai mic de 200 de unităţi) și salariul mediu lunar calculat al angajaţilor (să nu fie mai mic de cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, la care se adaugă 30%).
Cu toate că, cerințele vizate au caracter obligatoriu acestea nu au fost incluse în caietul de sarcini.
Ca urmare a celor menționate, în temeiul prevederilor art. 28 al Legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm:
MODIFICAREA CAIETULUI DE SARCINI IN CONFORMITATE CU ORINUL MINISTERULUI FINANTELOR 160 din 26 decembrie 2017
Răspuns (15 dec 2018, 10:00):
La data de 15.12.2018, a fost modificat/redactat anunțul de participaren conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 160 din 26 decembrie 2017 și adaugată Documentație Standart pentru achiziția serviciilor de pază.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK