Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 390 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2018, 15:31 - 18 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2018, 0:00 - 26 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: 27 dec 2018, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Levinta Victoria
Telefonul de contact
022268820
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 11:57
Data ultimilor modificări
23 ian 2019, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
390 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21002928
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 105.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
11.12.18 15:31
documentatia_standard_servicii2.pdf documentatia_standard_servicii2.pdf
Documentele la ofertă
12.12.18 13:23
anunt_de_participare2.pdf anunt_de_participare2.pdf
tenderNotice
12.12.18 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RACURS GRUP

Preţul ofertei: 229 568 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VOYAGE PRESTIGE

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 230 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Solei-Turism SRL

Preţul ofertei: 498 319 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
12 dec 2018, 15:15
Subiectul întrebării:
Concretizare!
Întrebare:
Eu am citeva intrebari despre tender. 1) Corect sunt indicate datele, traseul si numarul de pasageri? 2) Pasagerii vor avea nevoie de bagaj de cala? Sau numai cu bagaj de mina? 3) Traseul Chisinau-Bruxelle-Chisinau - La data indicata de Dvs nu este cursa directa spre Bruxelle (directa este numai cursa low cost, care nu este acceptata ca propunere) si returul din Bruxelle - nu este asa traseu cu 1 escala prin Venetia (03:05 ore) Concretizati, va rog, toate datele, destinatiile si etc. Va rugam mult sa faceti legatura cu noi 0(22)222115 sau 079999088, sau racurs.grup@gmail.com Asteptam cu nerabdare raspunsul Dvs.
Răspuns (12 dec 2018, 18:28):
1) În caietul de sarcini este indicat că datele specificate sunt cu titlu de estimare, cursele necesare vor fi stabilite pe parcursul anului, la solicitarea autoritatii contractante. 2,3) Referitor la aceste întrebări a fost modificat caietul de sarcini, cu includerea bagajului de cala pentru fiecare pasager, iar cursa Chișinău-Bruxelles-Chișinău a fost modificată.
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
17 dec 2018, 13:14
Subiectul întrebării:
DUAE inlocuieste toate documentele (acesta a fost scopul legislatiei noi)
Întrebare:
Recent au fost cateva seminare petrecute de platformele de achizitii online. Conform legislatiei, DUAE inlocuieste toate documentele - certificat, document de la fisc, documentul informativ despre ofertant, etc. De ce se solicita dublat toate aceste documente?
Răspuns (17 dec 2018, 15:32):
Conform Legii nr. 131 din 03.07.2015, art. 18, alin (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări