Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2018, 16:21 - 20 dec 2018, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2018, 16:30 - 27 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie, igeinizare și salubrizare pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciuperca Dorina
Telefonul de contact
022255132
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 10:04
Data ultimilor modificări
9 ian 2019, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
916 667 MDL
Achizitii.md ID
21002888
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
1 ian 2019 15:44 - 30 dec 2019 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Salubrizarea teritoriului aferent CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Metru patrat
2)
Denumirea
Servicii de curățenie a intrărilor, holurilor, coridoarelor CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 1625.0
Unități de măsură: Metru patrat
3)
Denumirea
Servicii de curățenie a incăperilor de uz comun/ birourilor CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 5417.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae curatenie repetat 2019.docx
Documentele la ofertă
DUAE
11.12.18 16:21
documentaţia standard curatenie.docx
Documentele la ofertă
11.12.18 16:21
20181211163237.pdf 20181211163237.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
11.12.18 16:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M. GRIFFIN GROUP S.R.L.

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 835 134 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic și cu corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Proterra Grup

Preţul ofertei: 850 086,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

palimira com service

Preţul ofertei: 852 123,24 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări